Om u beter van dienst te zijn maken we gebruik van cookies | Verberg deze melding 
Here to help you
Monday to Friday 9:30 - 17:00
+49 (0)40 696 919 830

FAQ – Veelgestelde Vragen

Hier vindt u een kleine selectie van veelgestelde vragen die hopelijk al uw mogelijke vragen kunnen beantwoorden, evenals het faciliteren en het verlichten van het verhuurproces van uw vakantiewoning. In onze rol als uw partner, zullen wij u graag helpen op elk moment dat er behoefte aan is. Dat is waar we voor zijn.

1. Hoe is de Commissie van Casamundo berekend?
Als de verhuurder bepaalt u de brutoprijs, waar de 12% commissie is ingebrepen. Na aankomst van de klanten, zullen wij u de huurprijs overmaken, met onze opdracht plus BTW in mindering gebracht.

2. Moet ik me zorgen maken over de algemene voorwaarden?
Nee, u hoeft zich geen zorgen te maken. Als de klanten een woning boeken, zijn ze verplicht de voorwaarden van CASAMUNDO te accepteren, die fungeren als een waarborg voor u als verhuurder, in het geval van een annulering bijvoorbeeld.

3. Ben ik in staat om de prijs van mijn vakantiewoning te veranderen?
Natuurlijk kunt u de prijs van uw woning aanpassen. Het is echter belangrijk om in gedachten te houden dat elke prijs aanpassing geen invloed heeft op bestaande boekingen of aanvragen voorafgaand aan de prijsverandering.

4. Ben ik, als de verhuurder, in staat om te bepalen op welke platforms mijn eigendom wordt getoond?
Jammer genoeg niet. U bent alleen in staat om uw woning op het Duitse platform, casamundo.de, te presenteren.

5. Waarom moet ik u mijn bankgegevens verstrekken?
Na aankomst van de klanten, maken we automatisch de huursom over naar uw bankrekening, na aftrek van de commissie. Helaas is het momenteel niet mogelijk om gebruik te maken van een alternatieve betalingsmethode.

6. Kan ik bepalen wie mijn eigendom huurt?
Natuurlijk. Als u niet bereid bent uw woning te verhuren aan: jonge groepen, huisdierbezitters of rokers, bijvoorbeeld, kunt u dit aangeven in de beschrijving van het eigendom. Zorg ervoor om uw specificaties duidelijk te formuleren om alles zo duidelijk mogelijk te maken voor de klant.

7. Wat zijn de voordelen van het adverteren van mijn eigendom doormiddel van CASAMUNDO?
CASAMUNDO zorgt ervoor dat uw woning een hoog niveau van verkeer krijgt, en bovendien heeft u de steun van een sterke en ervaren partner. Ook niet te vergeten is dat u, en u alleen de volledige controle heeft over de prijzen, beschikbaarheid en hoe uw woning is afgebeeld.

8. Is het schrijven van een uitgebreide beschrijving de moeite waard, of zullen een paar trefwoorden volstaan?
Klanten willen zo veel mogelijk weten als het gaat om de woning: welke voordelen het heeft in vergelijking met andere huizen, hoe het interieur en exterieur eruit ziet, of de tuin een hek eromheen heeft, en of de eigenaar op het terrein woont of niet. Probeer uzelf in de klant te verplaatsen om de antwoorden op alle relevante vragen te geven. Voeg een paar beschrijvende foto's toe en de presentatie van uw vakantiewoning is compleet. Zorg ervoor dat u zich bewust bent van de spelling en grammatica.

9. Is het mogelijk om een link te maken van de beschrijving van het eigendom naar mijn eigen homepage, email adres, telefoonnummer etc.?
Helaas is dit niet mogelijk. We zouden niet in staat zijn om uw woning aan te bieden op onze site als dit het geval zou zijn. De klant krijgt alle belangrijke informatie, alsmede relevante reisdocumenten van ons. Echter, vlak voor aankomst, kunnen zij zich tot u richten met een bijzonder specifieke vraag of last minute vragen die zij kunnen hebben.

10. Wie is er verantwoordelijk voor de vragen van bewoners?
Alle aanvragen, vragen en boekingen worden behandeld met onze deskundige en vriendelijke service personeel, 7 dagen per week.

11. Hoe kan ik mijn login gegevens verkrijgen?
Om in te loggen, kunt u gebruik maken van uw e-mailadres en het wachtwoord dat u tijdens de registratie gekozen heeft.

↑ boven 
Mijn CASAMUNDO

Hier staan uw Favorieten,
de onlangs bekeken vakantiehuizen en nog veel meer!