Om u beter van dienst te zijn maken we gebruik van cookies | Verberg deze melding 
-

Openingstijden


Ma t/m Vri: 09:00 - 18:00

Za - Zo: 10:00 - 18:00

gratis oproep

FAQ

1. Hoe werkt de aansluiting bij CASAMUNDO?

Wij kunnen u op verschillende manieren aansluiten. Wij richten ons hierbij naar de technische mogelijkheden die u heeft. Wij hebben al toegang to veel gangbare boekingssystemen. Bovendien kunnen we u ook via ons eigen toegangssysteem verbinden. Voor nadere informatie kunt u met ons contact opnemen.

2. Zijn boekingen via CASAMUNDO meteen bindend of op aanvraag?

Bij ons zijn zowel directe real time boekingen als ook boekingen op aanvraag mogelijk. De ervaring leert ons echter, dat de klanten de voorkeur geven aan een directe boeking.

3. Hoe werkt het boekingsproces?

De klant ontvangt zodra hij een accommodatie via CASAMUNDO boekt in ieder geval van ons een bevestiging van de opdracht.

U dient de klant per omgaande een definitieve huurovereenkomst en een rekening te sturen. Gelieve ons te laten weten wanneer een boeking alsnog niet door kan gaan (bijvoorbeeld door een overboeking).

4. Wie zorgt voor de betaling?

De betaling ligt helemaal in uw verantwoordelijkheid. U kunt hierbij zelf kiezen welke betaalwijzen u uw klanten aan wenst te bieden. Ook kunt er zelf voor kiezen om de klant al dan niet een aanbetaling te laten doen en zo ja, wanneer het restbedrag door de klant betaald dient te zijn.

5. Welke algemene voorwaarden zijn van toepassing?

Bij alle boekingen zijn uitsluitend uw algemene voorwaarden van toepassing, inclusief de voorwaarden met betrekking tot betaling en annulering. De algemene voorwaarden van CASAMUNDO gelden uitsluitend voor de bemiddeling van de boeking. De huurovereenkomst komt ook tussen u (of de verhuurder) en de klant to stand.

6. Waar moet ik bij de huisbeschrijvingen op letten?

De huisbeschrijvingen moeten alle informatie over de ligging en de indeling van de accommodatie bevatten, die voor de klant relevant is. Hoe meer informatie u toevoegt, des te beter is de klant geïnformeerd. Gelieve ervoor te zorgen dat u een voldoende aantal representatieve foto’s van hoogwaardige kwaliteit aanlevert. Er dienen foto’s van zowel de buitenkant van het vakantiehuis als van alle afzonderlijke kamers te zijn. Ook een paar foto’s van de omgeving kunt u plaatsen.

7. Is het mogelijk om bij wijze van test enkele accommodaties via CASAMUNDO aan te bieden?

Bij CASAMUNDO vinden klanten op dit moment meer dan 300.000 accommodaties in heel Europa en de Verenigde Staten. Hoe meer vakantiehuizen u bij ons presenteert, des te groter zijn uw kansen om de accommodaties te verhuren.

8. Zijn er vaste kosten?

Neen. CASAMUNDO berekent voor elke boeking, die door onze bemiddeling tot stand is gekomen, een redelijke commissie, die wij vooraf met u individueel afgesproken hebben. Afgezien daarvan zijn er bij ons geen verborgen vaste kosten, zoals basis- of licentiekosten. U betaalt daadwerkelijk slechts voor boekingen die door onze bemiddeling gerealiseerd zijn.

9. Wie is mijn aanspreekpunt bij CASAMUNDO?

Indien u belangstelling heeft om met CASAMUNDO samen te werken, kunt u gebruik maken van het contactformulier. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk met u contact opnemen om al uw vragen te beantwoorden.

Als u vragen heeft met betrekking tot bestaande boekingen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Zij staan iedere werkdag van 9:00 tot 18:00 voor u klaar.

↑ boven 
Mijn CASAMUNDO

Hier staan uw Favorieten,
de onlangs bekeken vakantiehuizen en nog veel meer!